Velkommen, Gjest
Brukernavn Passord: Husk meg

Leilighet i Cha-Am Thailand
(1 besøkende) (1) gjest
  • Side:
  • 1

EMNE: Leilighet i Cha-Am Thailand

Leilighet i Cha-Am Thailand 6 år, 2 måneder siden #756

• windy
  • FRAKOBLET
  • Expert Boarder
Hei, Jeg skal reise til Thailand i tidlig mars for 2,5 måneder og planlegge å bo i leilighet i Cha-Am for 2-3 uker. Her er flere bilder til leiligheten http://leilighet.weblogg.no/

TIPS: Det er grei pris til leiligheten kr.1500,-/uke. Hvis dere er interessert i å bo, bare ta kontakt med meg Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne se adressen

mer info om leiligheten:-
Leiligheten er i bygningen heter Baan Ruen Rom (????????????), ligger i Cha-Am, Thailand, omtrent 180 km fra Bangkok. Byen er et svært populært feriested særlig pga. de gode strendene med fin, hvit sand og klart turkisfarget vann, samt de herlig sjømatrestaurantene. Området Cha-Am er stille og fredelig, og har derfor blitt et populært feriested for barnefamilier. Her er det ingen farlig havstrømmer. Byen er fredelig og trygt. På stranda er det muligheter for å ri på hester. Her finner du også noen av de beste golfbanene i Thailand. Cha Am har en liten fiskehavn med salg av fersk fisk og reker. Bygningen har 23 etasjer og ligger bare 50 meter fra privat strand. Leiligheten har to soverom og to bad. Leiligheten er fullt airconditioned. Det er badebasseng med eget barnebasseng, treningsrom, sauna og fin tropisk hage i og rundt bygningen. Bygningen har vakthold døgnet rundt. Det er også betjent resepsjon mellom kl.08.00 og 17.00. Alle måltid kan leveres på døren hvis ønskelig. Vaskeritjeneste er også tilgjengelig.

Re: Leilighet i Cha-Am Thailand 4 år, 1 måned siden #1068

• windy
  • FRAKOBLET
  • Expert Boarder
ka?o maa yi?am gra?-to?o ko?ng dtua ayng · naan la?ew ki?t te?ung

Re: Leilighet i Cha-Am Thailand 3 år, 6 måneder siden #1119

• windy
  • FRAKOBLET
  • Expert Boarder
Vil bare si fra at jeg har hatt «min lille leilighetsside». eller
www.cha-am.mine.nu

Sv: Leilighet i Cha-Am Thailand 2 år, 10 måneder siden #1178

• Windy09
  • FRAKOBLET
  • Fresh Boarder
vil bare si fra igjen at jeg har hatt «min lille leilighetsside nr.2 på engelsk». eller
www.cha-am.iowners.net/home.html
Siste endring: 2 år, 10 måneder siden Av Windy09.
  • Side:
  • 1
Det tok 0.33 sekunder å laste siden

OBS! OBS! OBS!

De besøkende som var medlemmer på den 'gamle' SnakkThai webstedet, kan nå be om ett nytt passord i epost. 
Alle tidligere kontoer og innlegg på forumet er beholdt.
Ta kontakt med oss, hvis du har problemer med å logge inn.

Trykk her for å få tilsendt ett nytt passord.